کلینیک دامپزشکی در شهرك گلستان (شهرك راه آهن)

5/5 - (17 امتیاز)

بررسی ویژگی های کلینیک دامپزشکی در شهرك گلستان (شهرك راه آهن)

کلینیک دامپزشکی در شهرك گلستان (شهرك راه آهن)

کلینیک دامپزشکی ساران اولین کلینیک تاسیس شده در شهرک گلستان که در سال 1389 با مدیریت آقای دکتر مهدی رفیعی افتتاح گردید . 

دامپزشکی ساران در شهرک گلستان دارای فضایی آرم و بسیار تمیز و مناسب جهت کلیه امور دامپزشکی میباشد . 

 

 

پت شاپ دامپزشکی ساران در شهرک گلستان 

دامپزشکی ساران دارای پت شاپ کامل که زیر نظر پزشک این کلینیک میباشد که کلیه ی لوازم جانبی حیوانات خانگی اعم از غذا،لباس ،وسایل بازی و سرگرمی ،شامپو،ظرف غذا ،باکس و …. در این مکان به فروش میرسد . 

 

پت شاپ

امروزه بسیاری از افراد به نگهداری حیوانات خانگی مشغول هستند. می توان گفت این حیوانات عضو جدا نشدنی بیشتر خانواده ها می باشند. به علت ایجاد یک رابطه عاطفی قوی بین انسان ها و حیوانات، نگهداري پت ها بسیار رواج پیدا کرده است. نگهداری از حیوانات بسیار کار سخت و حساسی می باشد. این کار باید با دقت انجام شود. همچنین افراد باید این موجودات را مانند یک نوزادي که نمی تواند نیاز هاي خود را بیان کند مراقبت و نگهداری کنند. به این ترتیب مشکلی برایشان ایجاد نمی شود.

در شهرک گلستان شهرک راه آهن 1659158291

کلینیک دامپزشکی در شهرك گلستان (شهرك راه آهن) یک مکان امن و مطمئن براي افرادي می باشد که از حیوانات نگهداری می کنند. این مرکز با بهره گیری از دامپزشکان با تجربه و متبحر می تواند مشکلات پت های شما را به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن برطرف کنند . این مرکز با بهره بردن از دستگاه های پیشرفته و به روز در این زمینه می تواند تمام نیازها برای درمان پت ها را انجام دهد . همچنین با تشخیص درست می تواند مشکل و بیماری پت را متوجه شده و در سریعترین زمان ممکن اقدام به درمان آن نماید . البته در این کلینیک خدماتی مانند تزریق واکسن ، اصلاح حیوانات، عقیم سازي و … نیز انجام می گیرد. شما با مراجعه به کلینیک دامپزشکی در شهرك گلستان (شهرك راه آهن) می توانید تمام نیاز های حیوان خانگی خود را برطرف سازید.

مهم ترین ویژگی هاي کلینیک دامپزشکی در شهرك گلستان (شهرك راه آهن)

می توان مهم ترین ویژگی های کلینیک دامپزشکی در شهرك گلستان (شهرك راه آهن) را برخورداری از بهترین دامپزشکان و متخصصین در این زمینه عنوان کرد . داشتن تجهیزات جدید و نوین، ایجاد پرونده های دقیق و منظم برای حیوانات، تمیز بودن و بهداشت محیط و فضای دامپزشکی، برخورد دوستانه و خوب با مراجعین، حضور در محل در صورت تمایل فرد، ارائه خدمات به صورت 24 ساعته و شبانه روزی از دیگر ویژگی های مهم این مرکز می باشند.

شما با انتخاب مرکز کلینیک دامپزشکی در شهرك گلستان (شهرك راه آهن) می توانید به راحتی از تمام این ویژگی ها و مزیت ها برخوردار شوید همچنین با وجود متخصصین و دامپزشکان با تجربه از حفظ سلامتی حیوانات خود توسط آن ها مطمئن خواهید بود. حضور در محل را می توان ویژگی عالی این مرکز دانست. شما تنها با یک تلفن می توانید دامپزشکان با تجربه را به منزل خود بیاورید و پت خود را در سریع ترین زمان ممکن درمان نمایید.

اتاق جراحی و آرایشگاه حیوانات، پانسیون و بستری حیوانات، تزریق واکسن، داروخانه و فروشگاه مواد غذایی و محصولات مورد نیاز حیوانات از دیگر خدمات کلینیک دامپزشکی در شهرك گلستان (شهرك راه آهن) می باشد. این مرکز یک اتفاق عالی برای افرادی می باشد که در این منطقه ساکن هستن د. البته باید خاطر نشان کرد که این مرکز تنها برای افرادی که ساکن این منطقه هستند ارائه خدمات نمی کند . افراد زیادی از کل تهران به این مرکز مراجعه کرده و از خدمات و متخصصین عالی آن بهرهمند می شوند .

در شهرک گلستان شهرک راه آهن 1659158291 1

بررسی خدمات مرکز دامپزشکی

همانطور که در بالا اشاره شد تزریق واکسن یکی از خدمات کلینیک دامپزشکی در شهرك گلستان (شهرك راه آهن) می باشد. حیوانات خانگی نیاز دارند که واکسن های مختلف و مهمی را تزریق کنند تا از گزند بیماری و مشکل در امان باشند. واکسن هایی مانند آنفولانزا ، هاری، ویرو س ها و انگل های مختلف و … مواردی هستند که باید در زمان دقیق به حیوان تزریق شود. این واکسن ها به صورت تزریق وارد بدن حیوانات می شوند پس باید توسط یک فرد متخصص و کاربلد انجام گیرد. کلینیک دامپزشکی در شهرك گلستان ( شهرك راه آهن) با داشتن امکاناتی مانند اتاق تزریق و واکسیناسیون این کار را برای افرادی که حیوانات خانگی دارند راحت کرده است.

کلینیک دامپزشکی در شهرك گلستان (شهرك راه آهن) دارای فروشگاه می باشد. این فروشگاه تمام موارد مورد نیاز مانند مکمل ها، داروها، غذاهاي مخصوص حیوانات و … را دارا می باشد. همچنین وسایل سرگرمی پت، لباس و وسایل خواب و … نیز از مواردی می باشد که در این فروشگاه یافت می شود. شما با مراجعه به فروشگاه این کلینیک می توانید بدون اتلاف وقت در سریعترین زمان ممکن هر دارو و وسیله ای را که نیاز داشته باشید زیر نظر پزشک تهیه نمایید.
آرایشگاه حیوانات نیز یکی دیگر از ویژگی های کلینیک دامپزشکی در شهرك گلستان (شهرك راه آهن) می باشد. در این مرکز افرادي هستند که می توانند با تبحر و مهارت موهای حیوانات را اصلاح کنند. همچنین شستشو حیوانات نیز در این مرکز انجام می گیرد.

این ویژگی ها را در همه کلینیک ها نمی توانید پیدا کنید. کلینیک دامپزشکی در شهرك گلستان (شهرك راه آهن) را می توان یک کلینیک همه چیز تمام دانست. افراد با مراجعه به این کلینیک با یک تیر دو نشان می زنند .
هم می توانند به درمان حیوان خود بپردازند و هم از سایر خدمات مانند آرایشگاه و فروشگاه آن نیز استفاده کنند .
به این ترتیب دیگر نیازی نیست برای خرید وسایل پت خود کل شهر را بگردند تا یک فروشگاه مناسب این کار را پیدا کنند.

خدمات ارائه شده براي حیوانات در دامپزشکی ویلا شهر

جمع بندی در رابطه با کلینیک دامپزشکی در شهرك گلستان (شهرك راه آهن)

در بالا به بررسی ویژگی های کلینیک دامپزشکی در شهرك گلستان (شهرك راه آهن) پرداختیم. این کلینیک توانسته است در بین دیگر مراکز رتبه عالی را از نظر خدمات رسانی به دست آورد. همچنین با ارائه خدماتی مانند ویزیت در محل توانسته است بسیاری از مشکلات افرادی که امکان مراجعه حضوری را ندارند برطرف نماید .
حیوانات خانگی براي افرادی که از آن ها نگهداری می کنند بسیار عزیز می باشد. پس با انتخاب یک کلینیک مناسب می توانند به حفظ سلامتی این موجودات کمک کنند تشخیص درست و سریع در حیوانات بسیار مهم می باشد. همچنین بهره بردن از دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته نیز یک عامل مهم در درمان درست و به موقع می باشد.
امید است با مطالب بالا توانسته باشید در رابطه با ویژگی های عالی کلینیک دامپزشکی در شهرك گلستان (شهرك راه آهن) اطلاعات مفیدی کسب کرده باشید.